ଭୂତାଣୁ ଭୟ ଭୂତାଣୁ ଭୟ
ମୃତ୍ୟୁ ବିଭୀଷିକା ନିକଟରୁ ଦେଖି ଇର୍ଷା ହିଂସା ଅହଙ୍କାର । ମୃତ୍ୟୁ ବିଭୀଷିକା ନିକଟରୁ ଦେଖି ଇର୍ଷା ହିଂସା ଅହଙ୍କାର ।
ଅତୀତ ରେ ପ୍ରକୃତି ସହ ଖେଳିବାର ଆସ୍ପର୍ଦ୍ଧା କୋରୋନା ଗ୍ରାସୁଛି ଆଜି କାୟା ବିସ୍ତାରି ଅତୀତ ରେ ପ୍ରକୃତି ସହ ଖେଳିବାର ଆସ୍ପର୍ଦ୍ଧା କୋରୋନା ଗ୍ରାସୁଛି ଆଜି କାୟା ବିସ୍ତାରି
ଯେ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ନ କରିଛ ନିଜେ ତୁମେ ନିଜକୁ ସଂସ୍କାର, ଉପୁଡିବ ନାହିଁ କେବେ ଦୁର୍ନୀତି ଓ ଅତ୍ୟାଚାର ଚେର, ଯେ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ନ କରିଛ ନିଜେ ତୁମେ ନିଜକୁ ସଂସ୍କାର, ଉପୁଡିବ ନାହିଁ କେବେ ଦୁର୍ନୀତି...
ପାପର ନଉକା ପୁଣ୍ୟର ନଉକା ମଙ୍ଗ ଧରିଅଛ ତୁମେ ପ୍ରଭୁ ଏକା. ପାପିଙ୍କୁ ତାରୁଛ ଦେଖି ପୁଣ୍ୟବଳ ପୁଣ୍ୟବନ ପାପର ନଉକା ପୁଣ୍ୟର ନଉକା ମଙ୍ଗ ଧରିଅଛ ତୁମେ ପ୍ରଭୁ ଏକା. ପାପିଙ୍କୁ ତାରୁଛ ଦେଖି ପୁଣ୍ୟ...